Dragi oaspeți,
Sindtour Trading SRL , face tot posibilul să ofere produse, servicii și experiențe extraordinare tuturor clienților noștri. Ne bucurăm că sunteți oaspetele nostru și prețuim loialitatea dvs. Suntem conștienți de faptul că, în zilele noastre, confidențialitatea reprezintă un aspect important și tocmai din acest motiv, am dezvoltat prezenta Notă de Informare. Explicăm in acest fel practicile noastre cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal pe care le colectăm de la dvs.
Datele cu caracter personal înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Sindtour Trading SRL, cu Sediu social: București, sector 1, Strada Eugen Lovinescu nr. 36, et.4, România, utilizează informațiile personale pentru o mai bună înțelegere a nevoilor dumneavoastră, pentru a vă ajuta să finalizați tranzacții sau comenzi, de a comunica, pentru a vă oferi servicii și suport, pentru a vă ține la curent cu serviciile furnizate și cu ofertele speciale și de sezon. Ocazional, folosim informațiile furnizate pentru a lua legătura cu dumneavoastră în scopul unor cercetări referitoare la serviciile furnizate de noi, în scopul de a optimiza serviciile oferite și de a fi pe măsura exigențelor dumneavoastră.
În cazul în care dumneavoastră puneți în mod voluntar la dispoziția Sindtour Trading SRL orice date cu caracter personal, prin aceasta vă dați acordul ca societatea, în scopul și pe durata determinată de specificul tranzacției, să înregistreze aceste date și să le administreze.
Sindtour Trading SRL poate colecta, prelucra și stoca anumite date cu caracter personal, necesare din punct de vedere legal, pentru încheierea unui contract sau din interes legitim. Aceste date pot fi, dar nu se limitează la: nume, prenume, cetățenie, adresă, telefon, adresa de e-mail, imagini video, fotografii, etc.
CE FEL DE DATE PERSONALE PRELUCRĂM?
Dacă sunteți client sau potențial client
Colectăm date cu caracter personal în urma celor mai multe interacțiuni cu dvs., precum și în cadrul celorlalte aspecte ale activității noastre. Categoriile de date pe care le prelucrăm sunt următoarele:
a) date necesare pentru efectuare rezervărilor (ex. nume, prenume, e-mail, telefon);
b) datele aferente fișei de sosire-plecare, solicitate în baza legislației naționale (ex. cetățenie, adresă, data nașterii);
c) datele necesare tranzacțiilor financiare (ex. contul bancar IBAN, tichete de vacanță);
d) informații despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii și a plecării, cerințe speciale, preferințe;
e) date speciale necesare furnizărilor serviciilor de tratament medical (ex. bilet de trimitere medic de familie, starea de sănătate)
f) informațiile pe care le furnizați cu privire la preferințele dvs. de marketing sau în cursul participării la concursuri, tombole sau anumite oferte promoționale;
g) datele personale furnizate de dvs. în vederea înscrierii și abonării la newsletter (ex. e-mail, telefon);
h) date colectate dacă vizitați locația noastră (ex. numele, prenumele, seria și numărul actului de identitate)
i) informații despre autovehiculele pe care este posibil să le parcați pe proprietatea noastră (ex. nr. de înmatriculare);
j) date colectate din cardurile de acces (ora intrării și ieșirii);
k) informații colectate de către diverși parteneri contractuali (agenții de turism, organizatori de evenimente) și transmise către noi;
l) informații colectate în vederea derulării relațiilor contractuale cu partenerii de afaceri (ex. nume, prenume, funcția, e-mail, telefon)
m) pozele realizate în cadrul incintelor hotelului cu ocazia anumitor evenimente, realizate doar prin obținerea în prealabil a unui consimțământ individual explicit;
n) date necesare furnizării unor servicii adiționale, după caz;
o) recenzii și opinii referitoare la serviciile noastre;
p) date colectate de către sistemele de supraveghere video;
q) date publice publicate în mod voluntar pe canalele de socializare media; (ex. postări Facebook) ;
r) date colectate automat în momentul accesării portalurilor web (ex. adresa IP, web cookies, marketing cookies);
s) date colectate în momentul conectării și utilizării conexiunilor wi-fi la internet;
t) date colectate la momentul angajării (ex. nume, prenume, adresa domiciliu, copie act identitate, CV)
u) date aferente minorilor (în acest caz se va obține consimțământul sau autorizația părinților sau tutorelui pentru orice furnizare de date personale)
v) data necesare completarii unui formular special la receptie, ca masura de prevenire a noului corona virus
a. Nume
b. Prenume
c. Sexul
d. Pasaport sau Carte de identitate
e. Seria Pasaport / Carte de identitate
f. Adresa de domiciliu
g. Numarul Pasaport / Carte de identitate
h. Data nasterii: ZZ/LL/AA
i. Tara din care ati plecat:
j. Data sosirii in Romania (se completeaza in cazul in care veniti din alta tara)
k. Adresa de plecare.
l. Daca ati locuit / vizitat zone inca re se aflau persoane suferinde din cauza infectiei cu noul coronavirus(COVID-19)
m. Daca ati venit in contact direct cu persoane suferinde din cauza infectiei cu noul coronavirus (COVID- 19) la serviciu, in vecinatatea locuintei sau vizita in unitati medicale ori alte genuri de locuri in ultimele 14 zile
n. Daca ati fost spitalizat(a) in ultimele trei saptamani?
o. Daca ati avut una sau mai multe dintre urmatoarele simptome in ultimele trei saptamani??
w) orice alte tipuri de informații pe care alegeți să ni le furnizați.
Camerele de supraveghere și alte măsuri de securitate aflate pe proprietățile noastre pot capta sau înregistra imagini ale oaspeților în locuri publice (cum ar fi intrările în hotel, restaurante sau holuri), precum și datele dvs. de localizare (prin imaginile surprinse de camerele de supraveghere). Datele astfel obținute sunt prelucrate conform legii, pentru securitatea și siguranța dumneavoastră.
Puteți alege oricând ce date personale doriți să ne furnizați. Cu toate acestea, dacă alegeți să nu furnizați anumite date personale, în cazul în care temeiul solicitării noastre este respectarea unei obligații legale, obligații contractuale sau obligații necesare pentru încheierea unui contract vom fi în imposibilitatea de a vă oferi anumite servicii, de exemplu:
• dacă nu doriți să ne dați nume, prenume, adresă de e-mail sau număr de telefon în cazul în care doriți să faceți o rezervare, nu vom putea să efectuăm rezervarea, sau
• având în vedere faptul că în fișa de anunțare a sosirii și plecării pe care o veți completa în momentul în care vă cazați la hotelul nostru va trebui să introduceți anumite date personale prevăzute în mod obligatoriu de lege, iar în cazul în care nu veți dori să completați acele câmpuri obligatorii, nu vom putea sa vă cazăm în hotel
Dacă sunteți potențial angajat
Colectăm informațiile din CV-ul trimis de dvs. precum și orice altă informație transmisă odată cu CV-ul și/ sau în cadrul interviurilor la care v-ați prezentat.
Dacă sunteți vizitator în cadrul locației noastre
Colectăm numele, prenumele, seria și numărul actului de identitate.
De asemenea, pentru securitatea și siguranța persoanelor aflate în Hotel, camerele de supraveghere pot capta sau înregistra imagini ale vizitatorilor în locuri publice (cum ar fi intrările în hotel sau in restaurante sau holuri).
Dacă sunteți utilizator al site-ului nostru de internet
www.sindtour.ro
Pentru citirea informațiilor existente pe site nu este necesară oferirea datelor personale.
Totuși, in scopul exploatării tehnice a portalului, folosim provizoriu următoarele informații ce nu conțin date personale și care apar automat administratorului de site:
• adresa de internet de protocol (IP)
• denumirea domeniului (URL)
• datele de accesare
• file-ul de accesare al clientului (denumirea file-ului si URL)
• codul HTTP al parolei răspuns
• datele paginii web de unde se face accesarea
• cantitatea bite-urilor consumate cu ocazia vizitării
• data vizitării
• datele paginilor parcurse, respectiv
• denumirea browser-ului.
Pentru utilizarea unor servicii (ex. rezervări on-line) sunt necesare anumite date personale. Pentru detalii, vă rugăm să consultați secțiunea corespunzătoare operațiunii utilizate pe site.
Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri
Colectăm numele, prenumele, funcția, precum și orice alte date furnizate de dvs. sau de societatea pe care o reprezentanți, în scopul bunei derulări a relației.
Dacă sunteți angajat
Vă rugăm să citiți Politica de Confidențialitate aferentă Angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la reprezentanții de Resurse Umane.
Date personale ale minorilor
Protejam confidențialitatea datelor obținute de la copii sub 16 ani. În cazul in care aveți vârsta sub 16 ani, trebuie să obțineți consimțământul sau autorizația părinților sau tutorelui pentru orice furnizare de date personale.
Date speciale
Termenul „date speciale“ se referă la originea rasială sau etnică, opiniile politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, de date biometrice, de date privind sănătatea sau de date privind viața sexuală sau orientarea sexuală.
În general, nu colectăm informații speciale decât dacă doriți dvs. să ni le oferiți. Colectăm date speciale cu privire la sănătate doar în baza consimțământului dumneavoastră și doar în scopul particularizării unor anumite tratamente. Accesul la aceste date este limitat la personalul autorizat (ex. medical).
ÎN CE SCOP ȘI ÎN CE TEMEI PRELUCRĂM DATELE DVS. PERSONALE?
Dacă sunteți client
a) Rezervări pentru hotel, restaurant sau în cazul solicitărilor de oferte transmise de dvs. pentru anumite evenimente organizate sau ce pot fi organizate.
Scop: prelucrăm datele dvs. personale (i) pentru a vă rezerva un loc în cadrul hotelului/ restaurantului si (ii) pentru a răspunde solicitărilor de oferte transmise de dvs.
Temei: încheierea unui contract
b) Check-in
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru înregistrarea/ cazarea în cadrul hotelului nostru.
Temei: în momentul cazării, conform prevederilor legale în vigoare sunteți obligat să completați fișa de anunțare a sosirii și plecării care conține un minimum de date necesare pentru a vă putea caza.
c) Serviciul clienți (acest serviciu se referă, printre altele, la: serviciul de transport la/ de la hotel, serviciul de curățenie, serviciul de spălătorie, etc.)
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și în conformitate cu standardele dvs. și ale hotelului.
Temei: executarea contractului de prestare servicii hoteliere.
d) Servicii de agrement (ex. închiriere în scop de folosință UTV, sau biciclete, echipamente pentru tir cu arcul, tenis, tiroliană, cățărare, badminton, ping pong, fotbal, paintball)
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și în conformitate cu standardele dvs. și ale hotelului.
Temei: executarea contractului de prestare servicii de agrement.
e) Servicii de tratament balnear
Scop: prelucrăm datele dvs. personale, cât și cele cu caracter sensibil pentru a ne asigura că tratamentele recomandate tratează afecțiunile diagnosticate de medicul nostru balneolog.
Temei: consimțământul
f) Servicii de relaxare (masaje, terapii, spa, piscină, fitness)
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și în conformitate cu standardele dvs. și ale hotelului.
Temei: executarea contractului de prestare servicii de relaxare.
g) Profilare
Scop: în vederea furnizării unor servicii personalizate, anumite preferințe speciale ale dvs. (de exemplu: dacă preferați camerele de la etajele superioare sau inferioare, dacă vă place un anumit tip de vin, etc.) sunt stocate astfel încât, atunci când veți reveni, noi vom ști deja ce vă place
Temei: consimțământul
h) Feedback
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a ne asigura că ați avut o experiență plăcută în cadrul unităților noastre.
Temei: interesul nostru legitim de a îmbunătăți constant serviciile pe care le oferim și de a oferi servicii cât mai potrivite si conforme cu standardele clienților noștri.
i) Marketing
Scop: prelucram datele dvs. personale în scopuri de marketing, precum comunicări de marketing privind pachetele speciale de servicii, produse și servicii noi sau alte oferte despre care credem că ar putea fi de interes pentru dvs.
Temei: ne bazăm pe interesul legitim de a promova serviciile noastre prin transmiterea ofertelor pe care le considerăm ca fiind de interes pentru dvs. (a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”)
Dacă este necesar, în conformitate cu legislația aplicabilă, vom obține consimțământul dvs. înainte de a vă prelucra datele personale în scopuri de marketing direct. În acest caz, vă aducem la cunoștință că veți putea retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea în scop de marketing, caz în care nu veți mai primi nicio comunicare de marketing din partea noastră.
În comunicările de marketing prin intermediul e-mail-ului, vom include un link de dezabonare, pe care îl puteți utiliza dacă nu doriți să vă mai trimitem mesaje.
De asemenea, cu ocazia organizării anumitor evenimente în cadrul hotelurilor și restaurantelor noastre, este posibil să realizăm câteva fotografii, iar unele dintre aceste ar putea fi distribuite și în mediul online pentru a arăta și celorlalți potențiali oaspeți cum sunt evenimentele noastre. În orice caz, pentru că ținem cont de dreptul dvs. la viață privată, vom face tot posibilul ca dvs. să fiți informați despre faptul că vor fi făcute fotografii (pentru obiecțiuni cu privire la fotografiile noastre a se vedea “Dreptul la opoziție” din Secțiunea “Drepturile dumneavoastră”).
j) Alte comunicări: prin e-mail, poștă, telefon sau SMS
Scop: aceste comunicări vor fi făcute pentru un motiv specific precum: (i) pentru a răspunde cererilor dumneavoastră, (ii) dacă nu ați finalizat o rezervare online sau o cerere de ofertă, este posibil să vă trimitem un e-mail pentru a vă reaminti să finalizați rezervarea, (iii) pentru a va informa despre modalitatea în care au fost soluționate plângerile și/ sau incidentele apărute pe perioada șederii dvs.
Temei juridic: interesul nostru legitim de a oferi servicii la standarde dorite prin soluționarea eventualelor cereri/ plângeri și pentru a vă asigura de întreaga noastră disponibilitate.
k) Analiză, îmbunătățire și cercetare:
Scop: pentru a asigura constant evoluția calitativă a serviciilor noastre, avem grijă să analizăm fiecare plângere/ sugestie din partea dvs., astfel că întocmim rapoarte statistice pentru a identifica problemele și a găsi cele mai bune soluții pentru remedierea acestora.
Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a furniza servicii conforme standardelor dvs.
l) Prevenirea raspundirii cu noul Coronavirus – COVID-19:
Scop: pentru a implementa masuri adecvate de preventie a sanatatii dumneavoastra, a clientilor si a angajatilor nostri, pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale altei persoane fizice cat si din motive de interes public în domeniul sănătății publice.
Temei: Articolul 6, litera d) , cat si in baza articolul 9 litera (i) din Regulament.
Dacă sunteți vizitator în cadrul locației noastre
Scop: prelucrăm datele dvs. personale pentru a asigura protecția bunurilor și a persoanelor din cadrul hotelului. Temei: interesul nostru legitim de a asigura atât protecția bunurilor clienților/ hotelului/ personalului, cât și protecția persoanelor din cadrul hotelului.
Dacă sunteți utilizator al site-ului nostru de internet: www.sindtour.ro
Scop: monitorizarea traficului în vederea identificării erorilor și/ sau orice altă disfuncționalitate a site-ului.
Temei: ne bazăm această activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim și anume punerea la dispoziția dvs. a unui site complet funcțional prin repararea oricărei erori, precum și prin îmbunătățirea continuă a acestuia.
Dacă sunteți reprezentant sau persoană de contact al furnizorilor sau partenerilor noștri de afaceri Scop: derularea relațiilor contractuale cu furnizorii sau partenerii noștri de afaceri.
Temei: executarea unui contract.
Dacă sunteți potențial angajat
Scop: evaluarea aplicației dvs. de angajare. Temei: încheierea unui contract.
Dacă sunteți angajat
Vă rugăm să vedeți Politica de Confidențialitate aferentă Angajaților, adusă la cunoștință în momentul angajării și disponibilă oricând la reprezentanții de Resurse Umane.
Pentru toate categoriile de persoane de mai sus, putem procesa și datele dvs. în contextul următoarelor activități:
a) Restructurări, reorganizări interne sau vânzări de active sau părți sociale/ acțiuni: Scop: prelucrăm datele dvs. pentru efectuarea operațiunilor menționate mai sus.
Temei: interesul legitim de a efectua operațiunile, mai ales în condițiile în care acestea ar fi imposibil de realizat în lipsa unei prelucrări a datelor dvs.
Cu toate acestea, vă asigurăm că această eventuală prelucrare va fi efectuată în conformitate cu prezenta politică și prin implementarea unui măsuri care să asigure confidențialitatea datelor dvs.
b) Securitate:
Scop: prelucrăm datele personale pentru securitatea bunurilor și integritatea fizică a persoanelor.
Temei: ne bazăm pe interesul nostru legitim de a asigura protecția bunurilor dvs. și ale hotelului, precum și protecția persoanelor aflate în perimetrul hotelului nostru.
c) Motive juridice:
Scop: în anumite cazuri, trebuie să prelucrăm informațiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamațiile, pentru investigațiile și respectarea reglementărilor legale aplicabile, pentru a pune în aplicare un acord sau pentru a ne conforma solicitărilor din partea organelor publice în măsura în care aceste solicitări îndeplinesc condițiile impuse de lege.
Temei: motivele prelucrării pot fi reprezentate de obligația legală (în cazul în care avem obligația legală de a divulga anumite date cu caracter personal autorităților publice) sau de interesul nostru legitim de a rezolva eventualele dispute și/ sau reclamații.
CĂTRE CE PERSOANE TRANSMITEM DATELE DVS. PERSONALE?
Pentru a vă oferi servicii de înaltă calitate, este posibil să transmitem informațiile dvs. personale furnizorilor noștri de servicii și altor terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:
a) Furnizori: în vederea furnizării serviciilor solicitate, în unele cazuri, va trebui să transmitem câteva din datele dvs. personale furnizorilor, iar aceștia au calitatea de împuterniciți și prelucrează datele în numele, pe seama și în conformitate cu indicațiile noastre (cum ar fi furnizorii de software-uri, IT, servicii de contabilitate, servicii medicale, servicii de transport).
b) Organizatori de evenimente: dacă vizitați hotelurile noastre în cadrul unui grup sau al unei conferințe, informațiile solicitate pentru planificarea întâlnirii și a evenimentului pot fi partajate cu organizatorii acestor întâlniri și evenimente și, dacă este cazul, cu oaspeții care organizează sau participă la întâlnire sau eveniment.
c) Parteneri de afaceri: în anumite cazuri, ne asociem cu alte societăți pentru a vă furniza produse, servicii sau oferte. De exemplu, vă putem aranja închirierea unei mașini sau intermedia servicii opționale si adiacente serviciilor care excedă ofertei noastre.
d) Autorități și/ sau instituții publice pentru: (i) respectarea dispozițiilor legale, (ii) a răspunde solicitărilor acestora în condițiile legii, (iii) pentru motive de interes public (ex: siguranță națională). Spre exemplu, potrivit legislației
în vigoare, orice unitate hotelieră este obligată să transmită zilnic fișele de anunțare a sosirii și plecării ale fiecărui client către unitatea teritorială de poliție.
Confidențialitatea datelor dvs. este importantă pentru noi, motiv pentru care, acolo unde este posibil, transmiterea de date personale în conformitate cu cele de mai sus se realizează numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea destinatarilor, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații se face conform legislației în vigoare și politicilor aplicabile. În orice caz, de fiecare dată vom transmite către destinatari doar informațiile strict necesare pentru realizarea scopului respectiv.
COLECTĂM DATE PERSONALE DE LA TERȚI?
Pentru a vă oferi nivelul așteptat de ospitalitate și a vă furniza cel mai bun nivel al serviciilor, este posibil să colectăm informații despre dvs. de la partenerii noștri de afaceri și alte terțe părți, după cum este prezentat în detaliu mai jos:
• Parteneri de afaceri: cum ar fi partenerii de carduri, serviciile aferente rețelelor sociale care sunt în concordanță cu setările făcute de dumneavoastră pentru aceste servicii, agenții de turism, organizatori de evenimente
În orice caz, vă asigurăm ca datele dvs. colectate de la terți vor fi prelucrate în aceleași condiții ca și cum ar fi fost colectate direct de la dvs. De asemenea, nu vom colecta decât ceea ce este necesar îndeplinirii scopurilor noastre.
În plus, în momentul în care vă vom contacta pentru prima dată, vă vom aduce la cunoștință, în primul rând, sursa din care am obținut datele dvs. personale.
TRANSFERUL DATELE DVS PERSONALE ÎN AFARA UE/ SEE?
Nu transferăm datele dvs. personale în afara UE/ SEE.
FURNIZAREA DE CĂTRE DVS. A DATELOR PERSONALE ALE ALTOR PERSOANE FIZICE
Dacă ne furnizați datele personale ale altor persoane fizice, vă rugăm să le comunicați înainte de această dezvăluire și modalitatea în care acestea urmează a fi prelucrate.
CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS PERSONALE?
Datele dvs. personale sunt păstrate pe toată perioada realizării scopurilor detaliate mai sus, dacă o perioadă mai lungă de timp de păstrare nu este necesară sau permisă de legea aplicabilă.
Revizuim constant necesitatea păstrării datelor dvs. personale, iar în măsura în care prelucrarea nu mai este necesară și nu există obligativitatea impusă de lege de a păstra datele dvs. personale, vom șterge/ distruge informațiile dvs. personale cât mai curând posibil și într-un mod în care să nu mai poată fi recuperate sau reconstituite (spre exemplu, vom șterge/ distruge toate datele persoanelor care nu au fost angajate în urma interviurilor, dacă nu există perspectiva serioasă de angajare în viitor).
Dacă informațiile personale sunt imprimate pe suport de hârtie, acestea vor fi distruse într-un mod care asigură eliminarea lor în totalitate, iar dacă acestea vor fi salvate pe suporturi electronice, vor fi șterse prin mijloace tehnice pentru a asigura faptul că informațiile nu mai pot fi recuperate sau reconstituite ulterior.
CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ?
În calitate de persoană vizată beneficiați de următoarele drepturi prevăzute de legislația în vigoare:
a) Dreptul de acces: ne puteți solicita (i) o confirmare a faptului că se prelucrează sau nu date cu caracter personal și, în caz afirmativ, acces la datele respective și informații cu privire la acestea, precum și (ii) o copie a datelor dvs. personale pe care le deținem (art. 15 din GDPR);
b) Dreptul la rectificare: ne puteți informa despre orice modificare a datelor dvs. personale sau ne puteți cere să corectăm datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 16 din GDPR);
c) Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”): în anumite situații (ca de exemplu (i) cazul în care datele au fost colectate ilegal, (ii) data limita pentru stocarea datelor a expirat, (iii) v-ați exercitat dreptul la opoziție sau (iv) prelucrarea datelor se realiza pe bază de consimțământ și v-ați retras consimțământul), ne puteți cere să ștergem datele personale pe care le deținem despre dvs. (art. 17 din GDPR);
d) Dreptul de a restricționa prelucrarea: în anumite situații (ca de exemplu cazul în care este contestați exactitatea acestor date sau legalitatea prelucrării), ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor dvs. pentru o anumită perioadă (art. 18 din GDPR);
e) Dreptul la portabilitatea datelor: să ne solicitați să vă trimitem datele dvs. personale unei terțe părți sau direct către dvs. (art. 20 din GDPR);
f) Dreptul la opoziție: în anumite situații (ca de exemplu prelucrarea ce are ca temei juridic interesul legitim), ne puteți solicita să nu mai prelucrăm datele dvs. (art. 21 din GDPR).
În cazul în care folosim datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. În această situație, datele dvs. nu vor mai fi prelucrate de noi, cu excepția cazului în care o dispoziție legală ne obligă la păstrarea și arhivarea acestora. În orice caz, vă vom informa dacă există o astfel de prevedere legală și o vom indica în mod expres.
SUNT DATELE DVS. ÎN SIGURANȚĂ?
Tratăm securitatea dvs. personală cu seriozitate, de aceea, luăm importante măsuri de securitate, necesare pentru protecția împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare, păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele personale.
Solicităm și furnizorilor noștri de servicii precum și partenerilor de afaceri să întreprindă toate măsurile necesare în vederea protecției împotriva accesului neautorizat la date sau modificării, dezvăluirii ori distrugerii neautorizate de date.
LINKURI CĂTRE ALTE SITE-URI WEB
Site-ul nostru conține linkuri către site-uri terțe. Rețineți faptul că nu ne asumăm responsabilitatea pentru colectarea, utilizarea, păstrarea, partajarea sau dezvăluirea datelor sau informațiilor de către astfel de terțe părți. În cazul în care folosiți sau furnizați informații pe site-urile terților, se aplică termenii și politica de confidențialitate a site-urilor respective. Vă sfătuim să citiți politica de confidențialitate a site-urilor pe care le vizitați înainte de a trimite date personale.
Folosirea serviciilor de internet oferite de către noi cade sub incidența termenilor de utilizare și a politicii de confidențialitate ale furnizorilor de internet. Puteți accesa termenii și politicile respective utilizând link-urile de pe pagina de autentificare a serviciului respectiv sau vizitând site-ul web al furnizorului de internet.
ÎNTREBĂRI SAU RECLAMAȚII
Dacă aveți întrebări sau preocupări legate de prelucrarea datelor dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile menționate mai sus, sunteți binevenit(ă) să ne contactați trimițând un e-mail la următoarea adresă: protectiadatelor@sindtour.ro iar noi vă vom răspunde în cel mult 30 de zile de la primirea cererii.
De asemenea, în măsura în care nu dispuneți de mijloace electronice sau nu doriți să le folosiți, puteți formula o cerere scrisă pe care să o transmiteți sau depuneți la recepția hotelului.
În măsura în care nu sunteți satisfăcut cu modalitatea în care v-a fost soluționată cererea, puteți depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
MODIFICĂRI ALE POLITICII
Această politică de confidențialitate se poate modifica în conformitate cu schimbările legislației privind politica datelor sau în baza unor modificări ale serviciilor noastre sau ale modalității de organizare din când în când. Dacă vom efectua modificări materiale la aceasta, vom publica un link către politica revizuită pe pagina principală a site-ului nostru. Dacă vom efectua modificări semnificative care vor avea un impact asupra drepturilor și libertăților dvs. (de exemplu, atunci când vom începe prelucrarea datelor dvs. personale în alte scopuri decât cele specificate mai sus), vă vom contacta înainte de a începe această prelucrare.
Politica de confidențialitate: 1.0 din 25.05.2018